Wat is de Sociale Poort

De Sociale Poort is een informatie- en adviespunt voor alle inwoners van Tiel. U kunt bij ons terecht met al uw vragen over zorg, hulp en welzijn. Denk aan opvoeden en opgroeien, huishoudelijke hulp, werk en inkomen en schuldhulpverlening. Maar ook aan hulp bij uw administratie, rouwverwerking of relatieproblemen.

Met welke vragen kunt u terecht?

In dit animatiefilmpjeexterne-link-icoon vertellen we met tekst en beeld met welke vragen u bij de Sociale Poort terecht kunt. 

Dit is een samenwerking tussen Gemeente Tiel, Santé Partners, MEE Gelderse Poort en Buurtzorg Jong.Onze professionals helpen u graag. Samen met u kijken zij wat u zelf kunt doen en waar hulp nodig is. Zij geven antwoorden, tips of adviezen. Soms is extra zorg en ondersteuning nodig. Iedereen die wij helpen krijgt één aanspreekpunt. Ook als er meerdere vragen zijn.

Hoe neemt u contact met ons op?

U kunt bellen, mailen of een afspraak maken om langs te komen.

Informatie- en adviespunt Sociale Poort
Achterweg 2, 4001 MV Tiel
Telefoon: 0344 - 637 220
E-mail: socialepoort@tiel.nl

Wilt u dat wij u terugbellen? Maak dan een terugbelverzoek en stel alvast uw vraag.

Bel mij terugexterne-link-icoon

Openingstijden

Telefonisch

Maandag tot en met vrijdag: 9.00 t/m 12.00 uur